Start culturele seizoen in HuB.Kerkrade

Gepubliceerd op: 1 september 2023 12:29

Op zaterdag 9 september van 11:00-17:00 uur luidt HuB.Kerkrade het nieuwe culturele seizoen in met een spetterend programma vol theater, muziek, literatuur en meer. De HuB-partners Bibliotheek Kerkrade, PLT en SMK Muziek & Dans nodigen iedereen uit om de sfeer te komen proeven, kijken, luisteren of meedoen met een van de vele activiteiten in de ‘culturele huiskamer’ van Kerkrade.

Een greep uit het programma

Geef afgeschreven boeken een tweede kans met de Biebs Billige Boekenbeurs en de workshops boekselen. Luister naar het interview met Bestsellerschrijver Rob van Essen, o.a. winnaar van de Libris Literatuurpijs De goede zoon. Bezoek de kindervoorstellingen André het Astronautje en Jakob en de zeven gevaren. Ontdek het theater achter de schermen tijdens de theaterrondleidingen.Neem een kijkje in de leslokalen van SMK tijdens de open dag of ontdek wat klassieke muziek te bieden heeft tijdens de demo Klassieke muziek.

Activiteiten zijn gratis te bezoeken en aanmelden is niet nodig, tenzij anders wordt aangegeven.
Kijk hier voor het hele programma.