Monumentenmaand 2022

Gepubliceerd op: 21 juni 2022 11:47

ZONDAG 11 SEPTEMBER EXCURSIE MET HET LIMBURGS LANDSCHAP VILLA NIEUW EHRENSTEIN; MOOI EN DUURZAAM RESTAUREREN

Toen Het Limburgs Landschap in 2015 de Anstelvallei in Kerkrade kocht stond daar het volledig vervallen complex Nieuw Ehrenstein. In de sinds 2019 gerestaureerde boerderij zit nu een brasserie en de Villa is recent in oude luister hersteld. Het complex is even historisch verantwoord als duurzaam gerestaureerd. Een unieke kans om in de historische villa binnen te kijken.

In het kader van de Monumentenmaand is er op zo. 11 september: tussen 10.00 en 12.00 u. een gratis excursie voor bibliotheekgebruikers bij Villa Nieuw Ehrenstein.
Bibliotheekgebruikers gratis I Vooraf aanmelden via deze link: www.limburgs-landschap.nl/nieuwehrenstein
Toegang alleen met een ticket. Vol = Vol.