Leeskringen 2023

Gepubliceerd op: 22 november 2022 14:58

De data en boeken voor het seizoen 2023 zijn bekend.

Hier zijn ze dan! De data van de leeskringen van seizoen 2023. Dit seizoen hebben we een middagleeskring én een avondleeskring, om op die manier zo veel mogelijk rekening te houden met ieders weekschema’s en tijdsindeling.

Middagleeskring:
Donderdagmiddag 15.00-17.00 uur
26 januari: Sally Rooney – Prachtige wereld, waar ben je
23 maart: Rob van Essen - Miniapolis
25 mei: Manon Uphof – Vallen is als vliegen
07 september: Alex Schulman – De overlevenden
02 november: Lisa Weeda - Aleksandra

Avondleeskring:
Donderdagavond 19.00-21.00 uur
23 februari: Sally Rooney – Prachtige wereld, waar ben je
20 april: Rob van Essen - Miniapolis
15 juni: Manon Uphof – Vallen is als vliegen
05 oktober: Alex Schulman – De overlevenden
30 november: Lisa Weeda - Aleksandra

Door het jaar heen zijn er ook verschillende open leeskringen, waar iedereen bij kan aanhaken. Hou de nieuwsbrief en de Facebookpagina van Bibliotheek Kerkrade e.o. dus in de gaten.

Zoals gebruikelijk worden de leeskringen ook dit jaar weer gegeven in HuB.Bibliotheek Kerkrade. De kosten zijn € 17,50 per persoon voor een reeks van vijf leeskringen en het bijbehorende kopje koffie of thee. De boeken liggen steeds drie weken voor de bijeenkomst klaar bij de infobalie.

Het maximaal aantal deelnemers is 12 voor de middagleeskringen en 10 voor de avondleeskringen, vanwege de beschikbaarheid van voldoende exemplaren van ieder boek. Wees dus op tijd met inschrijven en geef bij je inschrijving aan of het voor de middagleeskring of de avondleeskring is.

Aanmelden: info@bibliotheekkerkrade.nl of bel 045 - 763 0520.

Veel leesplezier!