HuB. Bibliotheek Kerkrade is de Beste Bibliotheek van NL

Gepubliceerd op: 4 november 2021 14:44

Dinsdag 2 november is HuB.Bibliotheek in Kerkrade door publiek en vakjury gekozen tot Beste Bibliotheek van Nederland 2021. We mogen een jaar lang deze eervolle titel dragen.

De verkiezing van de Beste Bibliotheek van Nederland is een initiatief van Bibliotheekblad, het vakblad en platform voor de bibliotheeksector in Nederland en Vlaanderen, en Stichting NBD Biblion, de dienstverlenende organisatie en kennispartner voor openbare bibliotheken en mediatheken in Nederland.

Uit het juryrapport

Voor ons ben jij nummer 1

Wij bedanken alle stemmers! Zonder jullie geen Beste Bieb! Daarom hebben we een presentje voor jullie! Kom langs en krijg deze leuke tas als aandenken cadeau!

Foto llse Verburgh en Miriam Frankort en foto award: Annemieke Borrias / Eyesmile Fotografie.