Bibliotheek Kerkrade e.o. nodigt bezoekers uit voor livestream uitreiking Beste Bieb 2021

Gepubliceerd op: 22 oktober 2021 13:04

Dinsdag 2 november is het dan eindelijk zover. De uitreiking van de Beste Bibliotheek 2021! Bibliotheek Kerkrade e.o. wil dit graag samen met haar bezoekers, medewerkers en vrijwilligers vieren. Want of de prijs nu richting Kerkrade komt of niet, deze nominatie is al een feestje waard!

De uitreiking is bij NBD Biblion in Zoetermeer. Bibliotheek Kerkrade heeft zo’n 200 plekken voor bezoekers beschikbaar om samen de livestream te volgen in de grote Theaterzaal in de HuB. Inloop is om 15:45 uur en het duurt tot 18:00 uur.
Aanmelden is verplicht. Interesse? Meld je dan voor vrijdag 29 oktober voor 12:00 uur aan via info@bibliotheekkerkrade.nl.

Een coronatoegangsbewijs met een ID-kaart is verplicht.