Boekstartdag op 1 juni

Gepubliceerd op: 8 mei 2024 12:30

Kom op zaterdag 1 juni van 10:00 - 17:00 uur met je kindje naar de Boekstartdag in de Bibliotheek. Doe samen mee aan onze leuke activiteiten en ontdek hoe fijn het is om samen met boekjes en taal bezig te zijn. En… er ligt een leuke verrassing voor je klaar!

Boekstart

De Bibliotheek is er voor alle leeftijden, ook voor je baby, dreumes of peuter. In de BoekStarthoek vind je een mooie collectie babyboekjes. De BoekStartdag is dé gelegenheid om samen met je kleintje kennis te maken met de Bibliotheek.

Je kunt meedoen aan gratis activiteiten, zoals een Workshop BabySpel (6-18 maanden) of kennis maken met Zjuulke & Leike tijdens een knotsgekke theatervoorstelling in het dialect.

En ben je je Boekstartbon kwijt? Haal dan op Boekstartdag je gratis koffertje op! Dit is alleen geldig op 1 juni!