Hoera! Genomineerd als Beste Bibliotheek van Nederland 2021!

Gepubliceerd op: 1 september 2021 14:57

Bibliotheek Kerkrade en omstreken is genomineerd als Beste Bibliotheek van Nederland 2021. ‘En daar mogen we echt trots op zijn!’, aldus Ilse Verburgh, directeur-bestuurder.

De genomineerde bibliotheken worden beoordeeld op zaken als gebouw & inrichting, diensten & producten, service & klantgerichtheid, maar ook op de maatschappelijke en culturele werking van de bibliotheek en de samenwerking met individuele en institutionele partners.

Stemmen
Vanaf 1 oktober tot en met 22 oktober is het mogelijk om via bibliotheekblad.nl een stem uit te brengen. Naast een professionele vakjury krijgt ook het publiek een stem in de uitslag. Beste Bibliotheek van Nederland is diegene die zowel door de vakjury als door het publiek het hoogst wordt gewaardeerd. De bibliotheek die als beste worden verkozen, ontvangt de NBD Biblion / Bibliotheekblad Award. De uitreiking is op 2 november.