Parkstad in Gesprek: wandel&KIEK

Gepubliceerd op: 6 mei 2021 17:08

Parkstad in Gesprek is een nieuw initiatief van de bibliotheek om samen met inwoners van Kerkrade, Voerendaal en Simpelveld, het goede gesprek te voeren. Het gesprek mag gaan over alle thema’s die je belangrijk vindt en mag in allerlei vormen plaatsvinden. Met hierbij voorop dat jij bepaalt! Samen met een kleine groep vrijwilligers zijn we gestart dit verder vorm te geven. Samen vormen we het ‘meemaakteam’.

Eerste activiteit: wandel&KIEK

We starten met de eerste activiteit van Parkstad in Gesprek en jij kunt hieraan deelnemen! In deze coronatijd is men massaal aan het wandelen geslagen. Misschien jij ook wel. We hebben een gebied uitgekozen om doorheen te lopen. Wat valt je op als je door de omgeving loopt? Maak hier een foto van (max. 5) en stuur deze, met bijschrift, vóór 30 juni naar parkstadingesprek@bibliotheekkerkrade.nl.

Aan de hand van de ingezonden foto’s kijken we, samen met het meemaakteam, wat opvalt aan de foto’s. Waarover kunnen we verder in gesprek met elkaar?
Vanaf 12 juli zijn de ingezonden foto’s vervolgens terug te zien in HuB!

Doe je mee?

Fonds voor Cultuurparticipatie

Parkstad in Gesprek wordt (mede) mogelijk gemaakt door het Fonds voor Cultuurparticipatie. Het Fonds voor Cultuurparticipatie ondersteunt initiatieven die meedoen aan het stimuleren van cultuur.