Nieuw initiatief in HuB.Kerkrade: BlikOpener

Gepubliceerd op: 15 september 2022 10:52

Bibliotheek Kerkrade e.o. start met een nieuw initiatief in HuB. Kerkrade: BlikOpener. Samen film kijken met daarna ruimte voor een goed gesprek. Het is vanaf oktober iedere eerste dinsdagavond van de maand een feit.

Deze keer de BlikOpener The Father

Een Oscar winnende film over dementie. We beleven het verhaal door de ogen van de ouder wordende Anthony. Terwijl hij zijn omgeving en veranderde gezondheid een plaats probeert te geven, begint hij zijn naasten in twijfel te trekken. Maar ook zijn geestelijke gezondheid en zelfs zijn reële wereld worden overpeinsd. Na afloop napraten met een drankje? Dat is mogelijk in het Theatercafé. Ook is Alzheimer Parkstad Limburg aanwezig met een informatiestand.

Di. 4 oktober | 19:00 - 21:00 | €5,00 | Vooraf aanmelden: info@bibliotheekkerkrade.nl of bel: 045 – 763 0520

Parkstad in Gesprek
BlikOpener is onderdeel van Parkstad in Gesprek. Een initiatief van de bibliotheek om met inwoners van Parkstad in gesprek te gaan over diverse onderwerpen. Parkstad in Gesprek is altijd informatief, maatschappelijk, verbindend, verrassend en een gelegenheid om elkaar te ontmoeten! Wil je graag meedenken en organiseren? Ben je nieuwsgierig naar andere mensen? Laat het ons weten en stuur een mail naar parkstadingesprek@bibliotheekkerkrade.nl.