Klik & Tik weer van start

Gepubliceerd op: 3 juni 2021 13:12

De computercursus Klik & Tik start binnenkort in ’T Westhoes, Eygelshoven en De Rode Beuk in Simpelveld. In HuB. Bibliotheek starten we op een later tijdstip. Deze cursus is voor iedereen die wil leren omgaan met de computer en het internet. Cursisten volgen de cursus onder begeleiding van ervaren vrijwilligers.

Over Klik & Tik

Internet wordt steeds belangrijker in het dagelijks leven. Informatie van de overheid, belastingaangifte doen, een reis boeken, bankzaken regelen, dat gaat tegenwoordig allemaal via internet. Voor mensen die hier moeite mee hebben is dit erg lastig. Klik & Tik biedt uitkomst en helpt cursisten in kleine stapjes verder op weg: vanaf het aanzetten van de computer en leren typen tot aan e-mailen en veilig internetten.

Data en locaties

• Bibliotheek Kerkrade West in ’T Westhoes: vanaf 14 juni iedere maandag van 10:00 - 12:00 uur
  • Bibliotheek Eygelshoven: vanaf 15 juni iedere dinsdag van 14:00 - 16:00 uur
  • De Rode Beuk in Simpelveld: vanaf 16 juni iedere woensdag van 10:00 - 12:00 uur

Praktische informatie
Een cursus Klik & Tik bestaat uit diverse modules. Voor leden van de bibliotheek is de cursus gratis. Niet-leden betalen € 2,50 inschrijfgeld.

Aanmelden
Aanmelden kan via 045 - 763 05 20 of door een mail te sturen naar h.dreessen@bibliotheekkerkrade.nl.
Meer info: www.bibliotheekkerkrade.nl