Doe mee met de Biebbende Boekenclub!

Gepubliceerd op: 6 oktober 2022 10:50

Binnenkort starten we weer de Bieb-bende - Dé boekenclub voor kinderen - in Kerkrade. Een Biebbende is een club voor kinderen die het leuk vinden om bezig te zijn met allerlei activiteiten rondom boeken, lezen, schrijven en vertellen.

De leukste Boekenclub van Kerkrade

We maken b.v. een gedicht, bedenken samen verhalen en verzinnen onze eigen naam! Hou jij van boeken? En heb je zin om samen met andere kinderen leuke dingen te doen in de bieb? Meld je dan snel aan en word lid van de Bieb-bende.

De Bieb-bende is een superleuke en spannende boekenclub voor kinderen in de bibliotheek. De club wordt geleid door MICHAEL REEFS, schrijver van de populaire boekenserie de BIEB-BENDE en De Tempeljagers

WAT GAAT DE BIEB-BENDE DOEN?
Boeken lezen, praten over boeken, schrijven, dichten, voorlezen, een film maken, taalspelletjes spelen, en … wat jullie zelf bedenken, want de bendeleden bepalen deels zelf het programma.

WANNEER: op woensdag van 15.00-16.30 uur
• In 2022: 2 november, 23 november, 7 december, 14 december
• In 2023: 18 januari, 1 februari, 15 februari, 8 maart, 22 maart en 5 april.

VOOR: leerlingen van groep 6 en 7
DEELNEMERS: max. 12 kinderen
KOSTEN DEELNAME: € 40,00 voor 10 bijeenkomsten, vooraf te betalen. Voor betaling en aanmelden verwijzen wij naar het inschrijfformulier in de bibliotheek.
MEER INFORMATIE: bel of mail Astrid Brockhoven, 045- 7630520/ a.brockhoven@bibliotheekkerkrade.nl