Bibliotheek Kerkrade en GaiaZOO organiseren Voorleesmiddagen in GaiaZOO

Gepubliceerd op: 13 oktober 2022 09:19

Bibliotheek Kerkrade en GaiaZOO organiseren vijf voorleesmiddagen in de dierentuin, hoe leuk is dat! Voorlezen is beestachtig leuk om zelf te doen, maar het is ook geweldig om te luisteren naar mooie verhalen. Dat kun je binnenkort komen doen in GaiaZOO! Tijdens de voorleesmiddagen wordt er voorgelezen uit een mooi dierenboek, leer je meer over de dieren uit het boek en ga je daarna met een dierenkenner de dieren in het echt bekijken!

Wanneer?
- Natuur dichtbij: 27 en 28 oktober (in de herfstvakantie) van 14.00 tot 15.00 uur – leeftijd 0-6 jaar
- De big five: 23 november van 14.00 tot 15.00 uur – leeftijd 6-10 jaar
- Winter wonderland: 28 december en 4 januari van 14.00 tot 15.00 uur – alle leeftijden

Kom ook luisteren en ontvang een leuke goodiebag! Alle voorleesactiviteiten zijn in het KraaienNest in de GaiaZOO.

De activiteit is gratis voor abonnementhouders én dagbezoekers van GaiaZOO. Je hoeft je vooraf niet aan te melden.

Voorleesgemeenten 2022
Kerkrade e.o. is Voorleesgemeente(n). Daarom besteedt Bibliotheek Kerkrade e.o. dit jaar extra aandacht aan voorlezen.